Skip to content

Γυμνός στη σάουνα

Μαρτίου 11, 2011

Δεν κάνω μπάνιο μετά από κάθε παιχνίδι. Τουλάχιστον όχι αμέσως. Αυτό είναι πολύ «ενδιαφέρον», ειδικά όταν παίζουμε σε νότιες περιοχές και γυρνάω σπίτι μου στις 2-3 π.μ.. Μετά τους αγώνες όλη η ομάδα μπαίνει σε σάουνα, μερικές φορές και οι δύο ομάδες. Η σάουνα είναι ένας μεγάλος χώρος με μπανιέρες και ντους στους τοίχους (μη-διαχωρισμένα). Υπάρχουν 4 βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να ξέρεις σε μία τέτοια περίπτωση:

  1. ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΟΙ. Εντελώς.
  2. Αν θέλεις πετσέτα, θα σου δώσουν πετσέτα χεριών.
  3. Σε αυτό το χώρο υπάρχουν πολλοί άσχετοι που δεν έχουν σχέση με τον αγώνα αλλά όλοι ξέρουν ποιος είσαι.
  4. Οι Κορεάτες είναι πολύ περίεργοι.

Κάπως έτσι είναι μία συνηθισμένη μπασκετική ημέρα του Rod Benson με τους Γοντζού Ντονγκμπού Πρόμι, στην Κορεάτικη Λίγκα (KBL).

O Benson είναι ένα τεσσαροπεντάρι που δεν κατάφερε να κάνει καριέρα στο ΝΒΑ, ούτε να επιλεχθεί στο draft. Από το 2006 είναι γυρολόγος του D-League, πέρασε από την Γαλλία (Nancy) και τώρα βρίσκεται στη Νότιο Κορέα (στη Βόρειο Κορέα το μπάσκετ ισοδυναμεί με δημόσιο απαγχονισμό). Έχει γίνει πολύ γνωστός όχι τόσο για την ικανότητα του με τη μπάλα αλλά λόγω του blog του και των άρθρων που γράφει σε άλλες σελίδες.

Την πρώτη μου φορά στη σάουνα έφερα δική μου μεγάλη πετσέτα και διάλεξα την πιο μακρινή ντουζιέρα στη γωνία του δωματίου.  Τη φόρεσα αμέσως μόλις τελείωσα το ντους, ενώ όλοι μου οι συμπαίχτες ήταν ακόμα γυμνοί στην μπανιέρα. Αυτό ήταν ένα βήμα που δε μπορούσα να κάνω εκείνη τη στιγμή και σκεφτόμουν ότι ίσως μία μέρα το κατάφερνα. Αυτή η μέρα δεν ήρθε ποτέ.

Τη 2η φορά που επισκέφτηκα τη σάουνα, ξεκίνησα να αλλάζω. Έβγαλα παπούτσια, μπλούζα και όπως κλώτσησα την τσάντα μου κάτω από τον πάγκο, πρόσεξα έναν 40άρη Κορεάτη  στα 1-2 μέτρα δίπλα μου να με κοιτάει «χαμηλά» περιμένοντας την αποκάλυψη. Έμεινα ακίνητος για να κοιτάξει αλλού αλλά αυτός συνέχισε. Με κοίταξε στα μάτια και ξανακατέβασε το βλέμμα του χαμηλά ανοίγοντας το στόμα. Ο συμπαίχτης μου (o έτερος Αμερικανος Viktor Thomas) γέλαγε κι εγώ είχα μείνει μπερδεμένος. Ο Κορεάτης είχε ένα ύφος «άντε τι περιμένεις;» και είχα αρχίσει να εκνευρίζομαι ενώ κράταγε το στόμα του ανοιχτό. Γύρισα στον Viktor και του είπα «Nope…». Έβαλα πάλι τα ρούχα μου κι από τότε δεν έχω ξαναπατήσει στη σάουνα.

Από αυτή την εμπειρία έμαθα δύο πράγματα. Πρώτον πως ποτέ δε θα ξανά-χρησιμοποιούσα τη σάουνα και δεύτερον, το επίμονο κοίταγμα με ανοιχτό στόμα είναι ένα κορεάτικο χαρακτηριστικό που δηλώνει διαφωνία ή δυσπιστία. Το κάνουν συχνά οι συμπαίχτες μου και ο προπονητής όταν δεν συμφωνούν με τους διαιτητές. Την ίδια αντίδραση έχουν και οι Κορεάτες που με βλέπουν στο δρόμο ή γελάνε. Δεν υπάρχει κάτι «καλύτερο» από το να μπαίνεις σε ένα ασανσέρ κι όλοι να «σκάνε» στα γέλια.

Η χαρακτηριστική έκφραση ανοιχτού στόματος από τον coach του Benson, αλλά και  σχετικό ειδικό γράφημα.

Ολόκληρο το άρθρο με περισσότερες ιστορίες από την τρελή Κορεάτικη Λίγκα  μπορείτε να διαβάσετε εδώ!

O διαγωνισμός καρφωμάτων στην KBL γίνεται φορώντας κεφάλι-μασκότ!

7 σχόλια leave one →
  1. Μαρτίου 11, 2011 14:27

    Chapeaux. Εγραψες πάλι στρατηγέ μου…

  2. Μαρτίου 11, 2011 20:46

    Ωραία η ανάρτηση δεν λέω, αλλά ρε φίλε η φώτο Γκάλης-Κούπερ είναι από τα καλύτερα πράγματα που έχω δει στο διαδίκτυο. Την αποθήκευσα και θα την τσοντάρω σε κάποια ανάρτηση μου, με την άδεια σου φυσικά.

    Καλό βράδυ.

    • Μαρτίου 12, 2011 01:18

      Κάν’την και αφίσα! Κι εγώ στο διαδίκτυο τη βρήκα άλλωστε πριν πολλά χρόνια.

  3. Kraour permalink
    Μαρτίου 11, 2011 23:03

    Διαβάστε και το πρωτότυπο άρθρο. Πραγματικά αξίζει, ο τύπος έχει πολύ καλή «πένα» και φυσικά τον βοηθάει η απειρόβαθμη παλαβομάρα που δέρνει τους Κορεάτες.

  4. Μαρτίου 12, 2011 03:17

    Ευχαριστώ

  5. nick3012 permalink
    Μαρτίου 12, 2011 19:16

    Πολλοι θεατες πηγαν στο All star ρε παιδια…

Σχολιάστε

