Μετάβαση στο περιεχόμενο

The Art Of Flopping

26 Φεβρουαρίου, 2013

To Buzzer Beater βρίσκει νέα οικογένεια και πλέον συγκατοικεί μαζί με το theWeakeside.net και το theSIXTHman.gr στο…

Όσοι μισήσατε να το αγαπάτε, είστε ευπρόσδεκτοι να συνεχίσετε το διάβασμα στο theArtofFlopping.com! Αποτελεί ένα επιχείρημα ένωσης ελληνικών ΝΒΑ blogs, κάτω από την ίδια στέγη. Μόνο ένα κλικ μακριά…

2 Σχόλια leave one →
  1. le pouras permalink
    21 Ιουλίου, 2014 12:53

    ti art of flopping re kourada magoula gamw to rodi kai to rodi kai to rodi mas ta eixes zalisei

    • Genera| permalink*
      21 Ιουλίου, 2014 17:43

      Είναι αξιοπερίεργο πως έχεις σκαλώσει εδώ και χρόνια να πιστεύεις πως είμαι ο Μαγουλάς. Δόξα τους Θεούς, δεν έχω καμιά σχέση με το ελληνικό δημοσιογραφικό lobby. Εξακολουθώ να είμαι ένας άνεργος κοινωνιολόγος, όπως στα 25 μου που ξεκίνησα τούτο το blog, εμπνευσμένος από φίλους μου που παίζαμε παρέα NBA Fantasy.

      Ακόμα πιο περίεργο είναι που επισκέφθηκες τη σελίδα μετά από τόσα χρόνια. Με τιμά. Σύντομα, θα ξεκινήσει μια καλύτερη και πιο οργανωμένη δουλειά, πάντα από ερασιτέχνες μη-δημοσιογράφους. Stay tuned!

Σχολιάστε